O kroužek je podle mě obvyklé řešení - nebo tam chcete mít gufero a ložisko, což by prodražilo celou převodovku? Je to léty vyzkoušené, stejně je to řešeno na T20. Průsak oleje je teď na Globalové převodovce s odvzdušňovákem minimalizován.
Co se týká Adely, ta brzda bubnu tam opravdu je a rovnou dvoučelisťová. Úplně stejný systém používají novější stroje jako Agatha, Lucina Max... bezpečnostní norma nařizuje, že k zastavení disku musí dojít nejpozději do pěti vteřin od vypnutí jeho pohonu.
K Samsonu - může se stát, že pro připojení je třeba pootočit bubem, aby se správně nasměrovaly drážky na výstupu s drážkováním na kardanu sekačky. Uvědomte si, že v podobné ceně dostanete u konkurence maximálně řemeny a kolikrát ještě bůhvíjak kompromisně řešené celé převodové ústrojí.