Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

O kroužek je podle mě obvyklé řešení - nebo tam chcete mít gufero a ložisko, což by prodražilo celou převodovku? Je to léty vyzkoušené, stejně je to řešeno na T20. Průsak oleje je teď na Globalové převodovce s odvzdušňovákem minimalizován.

Co se týká Adely, ta brzda bubnu tam opravdu je a rovnou dvoučelisťová. Úplně stejný systém používají novější stroje jako Agatha, Lucina Max... bezpečnostní norma nařizuje, že k zastavení disku musí dojít nejpozději do pěti vteřin od vypnutí jeho pohonu.

K Samsonu - může se stát, že pro připojení je třeba pootočit bubem, aby se správně nasměrovaly drážky na výstupu s drážkováním na kardanu sekačky. Uvědomte si, že v podobné ceně dostanete u konkurence maximálně řemeny a kolikrát ještě bůhvíjak kompromisně řešené celé převodové ústrojí.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 14 a číslo 17.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika