Zdravím, šnek i kolo jsou z kovu ale výrazný konstrukční nedostatek jsou opěrné podložky axiálních ložisek, které jsou plastové. Závada vznikne tak, že se axiální ložisko "propadne" do této opěrné podložky a spojka přestane spínat. Příčina je vysoká teplota axiálního (nebo obou) jehlového ložiska a tímto dojde k změknití plastové podložky a její deformaci. Původ přehřátí se bych viděl ve špatném nastavení zapínacího lanka a tím nedokonalému sepnutí kuželové spojky a vzniku teploty třením. Rozhodně nedoporučuji u těchto převodovek řídit rychlost pojezdu prokluzem spojky, vždy mít zapínací rám pojezdu zcela přimáčnutý k rámu řidítka. Oprava převodovky není běžně možná, protože náhradní díl je bohužel jen celá převodovka. Šikovný kutil nebo dobrý servis však umí vyrobit podložku (ky) z kovu a jehlová axiální ložiska jsou běžně dostupná. Při opravě je dobré hned vyměnit i těsnící gufera, i když rozměry gufer nejsou zcela běžné tak i v Česku se dají sehnat. Standa.