Jak jsem tu už napsal, tak se ten křovinořez dával k sekačkám Vari-Lucina s motorem Honda. Lucinu jsem koupil a tento křoviňák jsem k tomu dostal. Složil jsem ho, trochu seřídil řidítka a tu "podprsenku" (mimochodem je strašná), nalil benzin a nastartoval, bez problémů. Pak jsem chtěl ukázat synovi, jak se s tím dělá. Při pokusu nastartovat, se zaseklo startování a šňůra zůstala venku. Takže jsem to rozdělal, uvolnil a nastartoval, s upozorněním syna, který to bude převážně používat, že je nutno zatáhnout jen co se to překulí přes úvrať, jinak se to může zaseknout. Tak s tím chvíli dělal. Když to pak startoval znovu, tak startování přestalo fungovat- vyskočila pružina ergostartu. Nasadil ji ale vyskočila zase. Tak vyvrtal do unašeče díru jinde, a by se nevymačkala. Uvidíme jak to dlouho vydrží. To je jen malý příspěvek k tomu kutilství, které je nutné k tomu, aby bylo možné tento zázrak provozovat.
Ještě k Fiamovi: Cena servisních prací není způsobena ani tak nenažraností servisáků, ale státu. Pokud bude mít velmi malou režii, tak musí mít měsíční obrat za práci 50-60tis., aby mu to dalo cca 25tis hrubého, t.j. průměrný plat. Pokud bude muset mít nějaké stroje, tak i klidně 60-80tis. měsíčně. Protože při slabé kupní síle nejde nastavit vysoké ceny, tak se to dohání hodinami. Ne jako v úřadě, v 15hod. padla. Když jdu po 15 hodině kolem fin. úřadu, tak musím dát pozor, aby mě ta lavina úředníků, kteří prchají z práce nesmetla.
Nejsem servisák, ale živím se také prací, kterou musím sehnat, udělat, musím ji dostat zaplacenu a pak po zaplacení všech režijních položek, DPH a zdrav, i důchodového pojištění (musím platit přesto že jsem důchodce), daně z příjmu mi něco málo zbude
FO