Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Protože ovládání plynu u těchto motrorů je stejné jako u travních sekaček? Zkoušel jsem oboje, souhlasím s tím, že pokrok směrem od 2taktu ke 4taktům je jasný.Od roku 1984 provozuji 2takt a několik let jsem na všechny své převodovky zkoušel i 160 OHV Hondu. 

Ovládání plynu u 2 taktu palcem jedné ruky bylo daleko citlivější, ubírání i přidávání plynu doslova po "milimetrech" a po těch milimetrech krásně dávkovaný i krouťák. Práce s ovládáním plynu u 4 taktu byla ve stísněnějších podmínkách někdy až moc "přes ruku",ne pokaždé byla reakce mozek-ruka-ovladač dostatečně rychláangry. Může to být věcí zvyku. Navíc se Hondě nějak moc nechtělo do startů při teplotách okolo nuly. Prostě bych 2 takt až tak šmahem nezatratil. Vše má svoje. 

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 18 a číslo 12.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika