Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Těsnění pod hlavou válce žádné není, také jsem se nad tím podivil, udělal jsem to tak, že jsem dosedací plochy potřel zabrušovací pastou a zabrousil na sobě, stejným způsobem jako se zabrušují bežně sací a výfukové ventily u jiných motorů.Píšete, že mašinka stála 15 let v dílně. To mohlo mít za následek, že válec uvnitř mírně zkorodoval, tuto korozi jste setřel tím krátkodobým nastartováním motoru a tím jste asi poškodil těsnící kroužky, takže už mají zřejmě velkou vůli v zámku a netěsní, bude to mít malý kompresní tlak a nebude to mít sílu. Ještě k těm guferům: Obyčejná černá gufera se používají na utěsnění vývodových hřídelí s běžnou olejovou náplní převodových skříní, tam to spolehlivě udrží , ale v klikové skříni motoru jsou mnohem větší tlaky a tam obyčejná gufera dlouho nevydží a je to zbytečná práce. Jinak konstrukce toho motoru je strašně jednoduchá, jenom je potřeba při montáži pečlivost. Já jsem to možná až přeháněl, ale ty gufera jsem před naklepnutím do karterů potíral těsnícím hermetikem. Myslím, že by Vám s tím nejvíce pomohl nějaký trošku zkušený mechanik motocyklů.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 10 a číslo 14.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika