Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Další možností proč je benzín v oleji, je spojený s nesprávnou plovákovou hladinou a/nebo opotřebeným jehlovým ventilem v karburátoru, případně jeho sedlem.

Servis by měl umět změřit výšku plovákové hladiny, kontrola špičky jehlového ventilu se dá udělat snadno i laicky - pohledem našpičku ventilu.

Propad otáček může být opravdu způsoben přicpaným kanálem bohatosti směsi, který zároveň zásobuje palivem přechodové trysky kolem klapky plynu. Samozřejmě by servis měl vždy přihlédnout k celkovému stavu motoru, úrovni jeho opotřebení, neboť i tato skutečnost se na tomto fenoménu může projevovat.

Jinak jako první krok v rámci řešení problémů s karburací zkuste použít jiné palivo, jeho kvalita může v určitých případech způsobovat problémy chodu motoru.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 20 a číslo 11.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika