Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Poněkud mi nedochází smysl této diskuze. Zastoupení Firmy STIHL pro ČR funguje naprosto spolehlivě. V podstatě se 100% pravděpodobností je požadovaný díl v servisu do 24hodin od objednání a současně je velká pravděpodobnost že díl ve skutečnosti je v servisu skladem ihned k dodání. Myslím pouze, že pisatelé nepochopily že produkty firmy STIHL a týká se to i náhradních dílů jsou k dostání pouze u autorizovaných prodejců se servisem v kamenných prodejnách, nikoli na netu. A prodejen se servisem má STIHL v ČR cca 150. Takže nikdo nemusí jezdit nějaké nezdolatelné vzdálenosti. Všechny tyto skuečnosti firma STIHL uvádí ve všech svých materiálech. Na stránkách firmy STIHL je seznam prodejců, takže každý si může najít svůj dostupný servis. Proto opravdu nechápu v čem je problém. Mirek.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika