Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Přeji dobrý den všem.

Připojuji zkušenost se servisem v Mountfieldu...

Od Mountfielda máme již celkem dost věcí (drtič větví, 2 sekačky, křoviňák, sněhovou frézu). Dávali jsme do opravy sekačku od nich (stáří cca 10 let). Při příjmu jsem si chválil přístup technika, vše OK. Sekačka se dusila a stále černá svíčka, ale vše jelo. Technik řekl, že to bude oprava cca za 500 kč, prý asi membrána v karburátoru. Pokud by měla být oprava dražší, budou nás kontaktovat.

Po 8 dnech telefon, že oprava bude stát 5.500 kč. Na základě tohoto telefonátu jsme se rozhodli, že logicky opravovat nebudeme a počkáme, až sekačka úplně klekne.

Přijeli jsme do servisu se slovy, že si jedeme pro neopravenou sekačku a předali jsme servisní list technikovi. Hned nám nabídl za tu původní sekačku slevu 20% na novou. O nové jsme velice silně uvažovali - opět od Mountfielda (vybrali jsme nejvyšší model za cca 29 000 kč - máme celkem velkou zahradu). Řekli jsme ale, že tuto dojedeme do konce, tak že zatím ještě vyčkáme.

Technik ji tedy přivezl a teprve pak se začaly dít věci... Motor byl rozebrán do šroubku, hlava dole, nová olejová náplň pryč, no prostě na kousky. Tady to tedy máte, řekl technik. Nestačili jsme se divit. Oponoval jsem s tím, že jsem předával celou sekačku v 1 kuse a poznamenal jsem, že byla funkční, tak jestli toto opravdu myslí vážně... Dali mi přečíst servisní list, kde měli napsáno něco ve smyslu, že oprava končí nesouhlasem s cenou, nebo tak nějak. Marně jsem se jim snažil vysvětlit, že toto není úplně nejlepší přístup k zákazníkovi, zda na tom všem trvají. Prý to dají dohromady, ale bude to stát peníze. Nechápal jsem a marně se snažil zjistit, proč to rozebírali, když již věděli, že oprava bude dražší, než domluvených 500 kč (membránou to prý nebylo)...