Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Já mám TZ4K14 ustájené v nevytápěné kůlně a taky nemám se startováním problém v žádném u nás obvyklém mrazu. Též jsem nikdy nepoužil k nastartování doutnák, zdroj teplého vzduchu nebo řemen. Zamáčknu čudla a max. na třetí pokus o nastartování to chytá. Jinak - zápalná teplota pro vznícení paliva se primárně u nafťáku vytváří prudkým stlačením vzduchu pístem ve válci. Tudíž pokud je dobrá komprese a ostatní potřebné parametry, chytá motor normálně. Výše jmenované pomůcky pro studený start jsou jen pomocné "berličky" při zhoršeném stavu motoru a palivového systému. Pokud ovšem zůstala v systému letní nafta, je to něco jiného.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 15.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika