Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Zdravím Stando, na tohle není co odpovědět . Má praxe je zákazníka vždy dopředu informovat o cenách komplet variant, včetně možných rizik použití starších dílů, rovnané kliky... To by měl být také jeden z ukazatelů solidního servisu, bohužel dnes převážná část servisů funguje jako "vyměňovači" a zakázkový list jim slouží jen jako podklad pro případnou kontrolu úřadů. Dokonce se lze setkat se servisy typu - ohnutá klika - nový komplet motor.  Proč si komplikovat život výměnou kliky? Na motoru mám svá procenta jistá, záruku a můžu hupsnout na další stroj za pár minut. Ono nejde jen o lákavost, jde také mnohdy o solventnost zákazníka a tady už to občas skřípe. Problém je, že skutečně někdy přijde s motorem kde vyrovnat kliku není možné, nebo s opravdu velkým rizikem, ale základem je tomu majiteli vše a jak říkáš prokazatelně, vysvětlit. Mít odloženou kliku od Tecuma s evidentní trhlinou není takový problém a vždy to funguje lépe. Do ZL pak zapíšu požadavek zákazníka a nechám jím potvrdit včetně souhlasu, že oprava je bez záruky a on byl poučen o možném riziku. Dobrý známý, kamarád, cizí člověk, to je jedno, většinou u těch prvních dvou je pak případný problém ještě větší průšvih než u toho cizího člověka.  Platí tu heslo - za dobrotu na žebrotu.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 20.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika