U typů 112 a 114 jsou podobné systémy zapalování, ale rozdíl je ve vytvoření impulsu pro jiskru. Celkově je tento systém zapalování složitější, než je tomu u současných modelů a je rozdělen na vysokonapěťový a impulsní okruh. Z toho plyne, že závada může být ve vadném tyristoru, který se někde chová tak, že je funkční do určité teploty a potom není, jindy nepravidelně funguje, někdy mu pomůže před výměnou za nové dobře mířená rána :)), ale to je jen poslední pokus před vyhozením. Nebo je závada ve vadném elektronickém impulzátoru. Tento systém je použitý jen na SD 114, SD 112 má mechanický kontakt. Jak uvádíte, zkontrolujte vodiče, zda neprobíjí vysokonapěťový kabel, vyměňte svíčku pro jistotu a jinak je to pouze na výměnu dílů, nebo pily. Za těch 25 let už asi něco nařezala. Jakákoliv větší investice do opravy se podle mě již nevyplatí. Snad ještě by při jistém zjištění závady impulzátoru šlo jej nahradit - viz. obr. Cena cca kolem 900,-Kč , což se používalo při vadném mechanickém kontaktu.