Stavba udírny s grilem svépomocí



petulkapb - (4) - 129.164 (?)
14.1.2009 22:04

Martine, ihned jak najdu moje primitivní nákresy krbu s udírnou, tak vám ty rozměry pošlu, hlavně jsem vycházel z velikosti grilovacího roštu a šamotových cihel, abych je musel řezat co nejméně, ale i tak jich bylo dost. Měl jsem totiž několik typů a rozměrů těchto cihel, takže jsem to musel různě kombinovat, ale musím přiznat, že jsem laik, tak jsem si musel každou řadu samozřejmě nejdřív "zkusit" jak se říká "na sucho". Celý krb je totiž postaven jako dvouplášťový, se vzduchovou mezerou, měl jsem strach, aby mě působením tepla nepopraskal. Martine, jestli můžu prosit, pošlete mě na vás kontakt (email, ICQ, Skype), pro snazší komunikaci o detailech, kontakt na mě je na mých stránkách (viz. můj předešlý příspěvek).

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 97.44 (?), 20.10.2008 19:09, zobrazeno: 1293174x

Dobrý den,

snažím se na internetu najít postup (plánek) na výstavbu udírny svépomocí. Našel jsem jeden zajímavý odkaz (výstavba udírny krok za krokem - fotodokumentace), ale není to podle mých představ (velká stavba u opěrné zdi). Mnou zamýšlený krb by měl mít dvě ohniště, zvlášť pro udírnu a gril a nad topeništěm udírny žulovou desku. Stavební materiál bych použil lícové cihly a udírna bude umístěna volně na pozemku (bez pergoly, případně stěny).

Pokud někdo máte doporučení a nápad, jak na to, podělte se prosím se mnou.

Děkuji. Martin

Adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 7.210 (?), 26.10.2008 18:08

Ono je to těžké :-)), vy již máte celkem přesnou představu, těžko na ni roubovat vlastní zkušenost, pokud budu prafarázovat známé přísloví o vejci a slepici, pak je patrné, že slepice je již na světě a vy byste si přitom rád prohlédl vejce, ze kterého se vyklubala.