Zlatohlávek zlatý



Josef Zavřel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (285) - 45.6 (?)
1.5.2009 9:57

Dobrý den.Ani se mi nechce věřit o invazi zlatohlávků, kterou popisujete.Když mě v loni přilétl do zahrady zlatohlávek, svolal jsem rodinu, aby si jej prohlédla.Letos jsem ještě žádného neviděl.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                  
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 77.39 (?), 19.2.2009 19:57

Dkuji,, věřím Vám, ač tomu málo rozumím. Odporuje to všemu, co jsem o zlatohlávcích dosu věděl. Včetně toho, že jsou schopni lízat šťávy, nektar, konzumovat pyl, ale neumějí prokousnout slupku jablka. Holt ani ti brouci už nejsou, co byli.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 146.50 (?), 4.7.2009 9:04

Dnes jsem panu Vysloužilovi poslal fotografii se zlatohlávky. Není jich leto 30 protože jablka jsou menší, ale 7 - 10ks na jednom jablku. Pavel

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
hauser - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (383) - 56.97 (?), 17.2.2009 21:15

Pane Vysloužile, já bych se nad datem zájmu o Zlatohlávka nijak nepozastavoval, je tvrdá zima a já mám veskrze jarní myšlenky po celý rok ...
Ale vážně, nebýt tohoto dotazu, vyhazoval bych larvy z kompostu stále jako chroustí aniž bych je rozeznal od zlatohávčích takže z neznalosti. Jestli zlatohlávci ožírají jablka nevím, mě ne ale měl jsem hrušku kterou jsem z žádných pomologijí neidentifikoval. Vykopal jsem ji, jelikož trpěla snad všemi chorobami kterými hrušně trpí. Ač mám 5 odrůd kterých se ani netknou, tato již bývalá byla obsypána mraky zlatohlávků, jak listy tak plody. I pro nás pro všechny mě mrzí, že se mi odrůdu nezadařilo identifikovat. Alespoň bychom se dověděli, která jim tak nehorázně chutnala.
Zdravím

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku