Podzimní jabloň - jablka v září



host - 73.50 (?) 
3.10.2018 16:21, zobrazeno: 1927x

Dobrý den,
jsem zahradkář začátečník a na podzim 2017 jsem zasadila jabloň Rajku, Red Topaz a Lunu na podnožích M26. Letos už mám na nich po 3 jablkách... Ještě bych měla zájem zasadit nějakou chuťově vynikající jabloň, která by měla jablka nejlépe už na začátku září. Bydlím ve středočeském kraji, na kopci, nadmořská výška cca 500 m.n.m. Kterou byste mi doporučili? Aby byla rezistentní. Druhý dotaz zní, jaké postřiky jsou nutné absolvovat u těchto 3 jabloní? A kdy? Jsem zastánce, postřik co nejméně... Děkuji za jakékoliv rady. M.C.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Ivan Hlavatý - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4384) - 234.236 (?), 3.10.2018 22:26