Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.
 Zahradní grily Weber - plynové, elektrické a lávové grily 
přesný výraz

Jabloně > Podnože - jabloně, hrušně

Podnože - jabloně, hrušně

Mimmo (2203) - xxx.xxx.213.67 (?)
8.7.2019 18:26
Zkusit pro zajímavost můžete, ale asi shnijí. Není to vrba. Lepší by byl substrát na zakořeňování.
Ukázat polohu příspěvku v diskuzi >
Připojit reakci

recepty na vaření, uzení, zavařování, vína, destiláty

HTB1 (6) - xxx.xxx.206.127 (?), 7.7.2019 10:25
Tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobry den

letos jsem zacal roubovat stare odrudy stromu (kalvil a pod) na plane stromy co jsem nasel u cesty. Na pristi rok nemam na co roubovat, ale nasel jsem pod starou jabloni a pod planou hrusni(takovou pichlavou) male stromky co vyrustaji z korenu velkych stromu.

Napadlo me je vykopat, presadit a pristi rok naroubovat  - pujde to? Mozna je to nesmysl, ale jsem zacatecnik samouk.

Diky za odpoved

Připojit reakci   

vyslouzil (17610) - xxx.xxx.236.1 (?), 7.7.2019 15:48
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Ten nápad je dobrý. Problém je, že ty odkopky od kořenů staré hrušně často nemají dost vlastních kořínků, takže jejich ujímavost bude problematická. Ale určitě to stojí za to, nějaké se určitě chytnou. Doporučil bych štěpovat až poté, co bude jasné, že se odkopek ujmul.
   Tzv. plané jabloně u cest jsou obvykle semenáče z odhozených ohryzků. Jejich vlastnosti jsou různé, většinou horší než u selektovaných semenných podnoží. Ale pro stromy u cesty je to jedno, jejich naštěpování je záslužné. 

Připojit reakci

host - xxx.xxx.212.49 (?), 7.7.2019 19:03