Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Každopádně vidím Rubin spur jako marketingovou příležitost, možná trochu promarněnou. Doby, kdy spurtypy jabloní a compacty třešní táhly, jsou minulost. Goldspuir, Redspur, Macspur, to byly v 70. a 80. letech kasovní trháky, každý je chtěl mít. Dnes frčí spíš baleriny - jen si vezměme, kolik sloupových švestek, meruněk, hrušní, ostružin se nabízí a přitom ani sloupovkami vpravdě nejsou. Ví někdo jaký je opravdový rozdíl mezi sloupovkou a spurtypem?
   Už vidím, jak by se vyjímala v barevném katalogu reklama typu: Šokující úspěch českých šlechtitelů!  Konec neuspořádanému růstu! Jablko dvacetiletí konečně pro malé zahrádky! A k tomu cena stromku atakující pětistovku. Kdo by to nedal?

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika