Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

jsem amatér, co si pustil pár videí na youtube, každopádně rouby v ledničce přischly, manželka prskala, že se tam nic nevejde, takže úspěch nula, ještě zuřivá polovička.. takže jsem během roku, rouboval ze stromu na strom, jabloně, tuším květen, červen, červenec, různé pokusy po měsíci podnož starší 10 let ontario, (nic moc chut a to mu lichotim, někdy v květnu jsem ho sejmul na třetinu zbyly něco tažných větví, a 4 silné pahýly, na každý 4 rouby , poslední co jsem dělal těsně před zimou, se tuším neujalo, ale jinak z předcházejícíh, asi 20 roubů (1 větev sem rouboval opakovaně pro žádný úspěch)mi jich 8 jde, od loni uz rostou nové llisty, prostě jsem je z jednoho stromu uříznu, na druhej dal, okamžitě,v době listů..už   tuším, že jsem odstříhnul listy všechny nebo někde nechal půlku jednoho, roubovací idelit páska, celý to pak zatřu zbytkama z rámků včel, vosk a tou vytavenou hmotou, co ze včel ích rámků zbude..při roubování, odchlipuji JEN jednu stranu kůry stromu,, tuším že to nazývají novým vylepšeným způsobem, druhou stranu se snažím neodchlípnout, roub na této neodchlíplé straně jemně z boku seříznu, aby na sebe kambia dosedly, co nejlépe, peckoviny netuším, ještě jsem zkoušel 10x to vzdušný zakořenování, v igelitovém balu, Air learing, 10x peckoviny, (po zimě jde jen 1x švestka, kořeny vidět nejsou... každopádně že to přežilo zimu je pro mě zarážející... (dělal jsme tam ten kruh a seškrábání kambria asi na 3 prsty, letos zkusím méně... a z asi 6ti jablonových air learingů mi po zimě zbyly 2 jdoucí, pučící také kořeny nevidím, ale můžou to být né chyby, loni první pokusy... jinak bych doporučil u peckovin, vypěstovat si vlastního a neroubovaného semenáče část asi bude mít chut plodů horší, ale nemusí, když se povede, věřím, že stromy s pravými kořeny jsou lepší než když je živí (cizí noha.(...navíc na ně roubem nepřenesete případné nemoci, jo trvá to pár let déle, a je potřeba začít s více a třídi