Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Vím, že téma je už staršího data, nicméně píšu hlavně jako perličku pro pobavení., jak jsem včera odkrýval rouby (z mikrotenového sáčku, který zpravidla používám vždy).

22. dubna.2018 jsem do koruny dvou starých stromů roubováním za kůru (pahýly po odřezání průměru cca 4-5 cm) jsem narouboval na každý vždy 3 (trojpupenové) rouby s těmito výsledky (a v závorce něco z poznámek, jak jsem si to tehdy poznačil)

(Poznámka - rouby: Nařezáno ze dvou roubů velkoplodé jadernice od nádraží, jeden po týdnu v ledničce ve vodě a druhý zapomenutý roub po týdnu nošení v tašce s notebookem!.  Z toho nastříhány trojpupenové rouby - na každý pahýl za kůru 3 x  - vždy 1-2 ledničkový a zbytek taškový)

Na maloplodé jadernici - ujaly se všechny (2 x 3 rouby), sice vždy jeden z nich slabší - kdoví zda vydrží.

Na Šálovém za stodolou ujal se jeden ze tří (1x 3 rouby) - snad vydrží

Jak už jsem jinde psal - jsem začátečník v nemladém věku a zkouším už 6 let roubovat, a to hodně ze stromu na strom a zpravidla v době květu.

Po téhle zkušenosti si myslím, že doporučení začátečníkům, (které jsem tu na nějakém fóru postřehl), že roubování jádrovin je bezproblémové, je 100%  je pravda. To mi potvrdilo i to, že ve stejných termínech odebrané a použité rouby z hrušky škarotky se podobně chytly na kdouloni i na Boscově.

(Nechlubím se už, že meruňka na Wangenheimově byla naopak po 3 roky tragédie - tam asi budu muset poslechnout zkušenější)

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz