Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Pro Pala: Myslím, že v rámci sortimentu pro markety se prosazuje to co je hezké a prodejné od pohledu. U slovenských velkovýrobců monopol českých rezistentů asi nikdy nefungoval. Zvykat lidi na vzhledově jiné odrůdy stojí čas a peníze, tak proč nezůstat u spousty mutací Fuji, Pinova, Jonagold, Golden, jablíček typu Pink Lady, když už jim svět cestičku do prodejen prošlapal? Nevím jaký máš názor třeba na Melrose, ale to se nikdy vedle Glosteru, Jonagoldu, Fuji a třeba Goldenu stávalo neprodejným. Teprve, když jsme ho nakrájeli a dali lidem ochutnat, divili se, ale moc z nich se vrátilo k těm jmenovaným - doma Melrose nechtěl nikdo jíst. Ze sklepa nebo ze přímo ze sadu je možné prodat víc odrůd, ale je to na osobní statečnosti pěstitele a mnohdy i jeho výmluvnosti. Přece jen u těch "rezistentů" stačí méně postřiků na jejich udržení v tržní kondici.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 18 a číslo 13.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika