Plodomorka hrušková (Contarinia pyrivora)



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10074) - 70.240 (?) 
31.5.2017 20:49

Měl jsem na mysli nedávnou připomínku v jiném vlákně, kde host vytýkal panu Hlavatému ty jeho anglické texty, které nejdou okopírovat a přeložit. Pan Vysloužil ihned přispěchal na pomoc s tvrzením, že anglicky umí dnes kde kdo. Momentálně je to už bezpředmětné, protože pán Hlavatý obsah tohoto konkrétního článku o plodomorce již přeložil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Ivan Hlavatý - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4384) - 234.131 (?), 31.5.2017 22:38
Myslím si, že žiadne "přispěchání na pomoc" nepotrebujem a ani sa nekonalo. V našom odbore je bežné a samozrejmé, že študujeme celý profesionálny život a čerpáme aj z cudzojazyčných zdrojov (toto si dovolím tvrdiť aj v mene dr.Vysloužila). Možno je chybou považovať to za samozrejmosť. Ak niekomu prekážajú niektoré časti mojich príspevkov v inom jazyku ako je slovenčina alebo čeština, tak sa ospravedlňujem. IH
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10074) - 70.240 (?), 1.6.2017 11:43

Text v cizím jazyce, který nejde vložit do překladače, je pro většinu lidí k ničemu. Přitom by si ho jistě rádi přečetli. Alespoň já ano.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Ivan Hlavatý - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4384) - 114.80 (?), 1.6.2017 12:40

...a pro menšinu lidí je to (snad, občas) k něčemu...  IH

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 134.141 (?), 1.6.2017 15:23