1.6m vyska, kterou dopravni spolecnosti jako Geis a DPD u zahranicnich zasilek uvadi jako maximalni je vetsinou dostacujici. To nasobne vyssi postovne si plati zakaznik a uz dopredu s nim pocita. Jestli mivate casto reklamace, tak ten problem bude nekde jinde. Ja v tomto taky nejsem zadny novacek a reklamaci ze zahranici jsem jeste nemel. Pokud si svym vypestkem nejste jisti, neni nic jednoduzsiho nez stromek vyfotit a poslat na email, zabere to dve minuty a zakaznici maji osobity pristup radi.
A jestli je na vine postovne do zahranici, mohli pouze napsat "do zahranici neposilame" a je to vyresene.
Jako dalsi priklad muzu uvest, kdyz jsem psal do Italie o jednu komercni odrudu merunky, kterou vesele inzerovali (shanel jsem ji pro znameho komercniho pestitele), mel jsem zajem o nekolik set kusu. Odpoved byla stroha "nemame ji namnozenou". Kdyz jsem jim napsal, ze to je v poradku a jestli bude k mani pristi rok, uz ani neopdepsali. Chtel jsem ji zkusit jeste na oko objednat pres znameho skokare z Anglie, nebo Belgie, ale nakonec jsem to odpiskal.
At si o tom mysli kazdy, co chce...