Přehnojení dusíkatým vápnem



host - 148.171 (?)
26.3.2019 16:26

Děkuji za reakci, snad jsem vám tím příspěvkem nepřivodila nějakou psychickou újmu na zdraví...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 148.171 (?), 24.3.2019 21:07, zobrazeno: 5365x

Dobrý den, jsem zahrádkář začátečník.  Letos poprvé budu sadit do skleníku, jsem absolutně bez zkušeností, všechny postupy si vyhledávám na internetu. Minuý týden jsem skleník vyplevala, poryla a posypala dusíkatým vápnem pro desinfekci (několik let se v něm nepěstovalo, byl zaplevelený po strop) Teď po pročítání dalších postupů mám ale strach, jestli jsem to s tím vápnem nepřehnala a nedala tam toho zbytečně moc. Jaké můžu čekat následky? Bude zelenina v tomto vypěstovaná vůbec poživatelná? Děkuji za odpověď a prosím o shovívavost zkušenějších zahradníků :-) 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 157.239 (?), 25.3.2019 8:35

Jaké množství jste použila? Prolila jste vodou? Pokladla jste folii?...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 148.171 (?), 26.3.2019 16:03

Pouzila jsem dva pytlíky na takový velikostně klasický skleník. Zalila, nepřikrývala ničím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 9.135 (?), 26.3.2019 16:12

Zaprvé "velikostně klasický" není žádná rozměrová ani plošná jednotka. Kdybyste to zkusila třeba v metrech, loktech nebo palcích, bylo by to pochopitelné. Zadruhé, když tomu nerozumíte, čtěte návod a nesypte co vám přijde pod ruku po kilech kam vás napadne. Ovšem v tom návodu bude dávka asi v gramech na metr čtvereční. Musíte se naučit, co je to gram a metr čtvereční a jak se obojí zjišťuje. Váš přístup k tomu konání je hrozivý a odstrašující.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 148.171 (?), 26.3.2019 16:26