Pecky pomeranče, citronu, mandarinky, limetky



Stránky: 1,  2,  3,  4   
The_DoctoR - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (102) - 174.168 (?) 
31.7.2009 11:18, zobrazeno: 109481x

Poradí mi někdo jakým nejefektivnějším způsobem naklíčit z pecek pomeranče, citrusu, mandarinky a limetky? Chtěl bych si zasadit všechny tyto čtyři citrusy, ale nevím, jak nejefektivněji nechat pecky naklíčit. Je možné v našich podmínkách plodit u všech těchto citrusů? Budu rád za každou radu, jsem naprostý začátečník. Pokud by měl někdo třeba vyzkoušené pecky, tak bych za ně byl rád :)

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
The_DoctoR - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (102) - 174.168 (?), 31.7.2009 11:28

Ještě bych připojil, že to budu pěstovat v paneláku, v létě na balkoně (skleněný balkon) a v zimě případně uvnitř za oknem...:)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 61.56 (?), 31.7.2009 20:13

pecky jenom z pomeranče! ostatní je shit,-do truhlíku z pískem(bílým)opatrně zalévat-nepřelít-přiklopit igelitem, nedat na plné slunce, ale do polostínu, nebo přistínit.Až trochu narostou- postupně oddělávat igelit a potom rozsadit..Po zesílení sazenic(1-2roky) naroubovat z nějakého už plodícího citrusu, jinak z toho nebude nic.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 174.168 (?), 1.8.2009 13:41

Díky za rady. A jak mám tedy zasadit mandarinky a citron, když je chci vypěstovat? Jaký bílý písek myslíte?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 61.56 (?), 1.8.2009 13:57

prostě písek na beton, ne na maltu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 174.168 (?), 1.8.2009 14:00

A v tom to vyklíčí? :) Jsem na to zvědav :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 174.168 (?), 1.8.2009 14:01