Jak vypěstovat banánovník?



host - 174.168 (?) 
27.7.2009 13:21, zobrazeno: 15062x

Zdravím. Jsem začátečník, co se týká pěstování a rád bych nějaké exotické rostlinky a konkrétně banánovník, miluju banány, i když je jasné, že žádné nevypstuji :) Ale rád bych si banánovník zasadil. Jakým způsobem? Je potřeba nějaká ta odnož nebo se dá nějak vypěstovat ze semínek? Dejte prosím vědět. Díky moc.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 117.119 (?), 29.7.2009 11:56

Já bych ti rád poradil, ale mími rady porušuji pravidla, takže když odpovím na tvoji otázku, se zemínek to jde, ale těžko, zvlášť pro začínající pěstitele. Nejlepší je, pořídit si odnož. Pak také jestli chceš venkovní nebo domácí? Do 15 metrů nebo do 1 metru? Možnosti jsou široké, stačí se jen trochu porozhlídnout...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
The_DoctoR - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (102) - 174.168 (?), 31.7.2009 10:58

Je tu někdo, kdo by poradil začátečníkovi s pěstováním banánovníku? A dále také jiných ostatních exotických rostlin. Začal jsem být velký fanda a toužím snad po každé rostlince :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 117.119 (?), 31.7.2009 11:52

Pokud máš nějaký konkrétní dotaz, tak se ptej. Jestli si začátečník, tak ti mohu poradit že si sežeň buď v marketu druh Musa basjoo. Je to nejpěstovanější kultivar po celém světě. Pokud najdeš v marketu banánovník se skvrnami na listech, jedná se rod Cavendish. Ten je vhodný pro pěstování v bytech a dokáže i bohatě zaplodit bez nějakých větších problémů. Všechny druhy rodu Musa plodí. Pak také existují banánovníci rodu Ensete, kteří vykvetou ale nemají banány, mají pouze květ.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5576) - 242.167 (?), 24.2.2012 17:51