Kanadská borůvka



host - 97.5 (?)
2.6.2006 14:03
Ako je to však, keď sú 3 typy podľa rodivosti: skoré, stredné a neskoré.
Môže byť kombinácia napr. skorá s neskorou ?
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 46.1 (?), 8.5.2006 15:00, zobrazeno: 212365x

Dobrý den, zakoupila jsem si kanadskou borůvku 1 ks. A podle rad, které jsem se zde dočetla jsem jí zasadila. Pěstuji jí na balkoně, ve větší nádobě s podmiskou. Hlínu jsem nakopala v lese / jehličnatý/. Hlína má být kyselá, promíchala jsem jí s pískem. Borůvku mám v polostínu, slunce na ní svítí až pozdě odpoledne. Pěkně obrazila květama,celkem hojně. Doporučují mi,abych květy projela štětečkem. Nevím jestli je samosprašná. Chci zakoupit ještě hnojivo. Viděla jsem v Baumaxu přímo na borůvky. A  stačí 1 rostlina, nebo musí být 2? Jsem úplný laik a ráda bych své dceři udělala radost alespoň malou úrodou.děkuji iva

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 96.200 (?), 9.5.2006 13:09
Je potřeba alespoň dvě rostlinky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 52.48 (?), 13.5.2006 20:09
Jak se mam o ni starat?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 184.112 (?), 9.5.2010 14:04