Okrasné kameny kolem živého plotu



host - 183.216 (?) 
19.5.2014 21:55, zobrazeno: 13492x

Dobrý večer všem, jsem začátečník tak ocenim Vaše rady a názory předem velmi děkuji.  Včera jsem koupil cypřišek, zlatice, magnolie, brslen, hortenzie,  smrček a okrasné kameny do záhonu. Vše bych chtěl vysázet v jedné řadě ale nevím, jak daleko je od sebe vysázet a do jaké zeminy? Zda to bude v jedné řadě vypadat pěkně a co bych měl ještě k tomu skombinovat jaké rostliny? Pas bude dlouhý   25 m.  

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 248.131 (?), 19.5.2014 22:26

Nepíšete, jaký cypřišek, jakou magnolii, jaký brslen, jakou hortenzii a jaký smrček. Dle mého názoru se magnolie (ani stellata) do živého plotu nehodí, je to vyslovený solitér. Navíc ta kombinace rostlin je prapodivná. U hortenzií záleží na tom, jestli máte velkolistou nebo latnatou - jedna chce polostín, druhá snese slunce, obě se dost stříhají, takže jako plot se nehodí. Jinak vzdálenost záleží na kultivarech, které máte. A rozhodně nesázejte do jedné řady. Nalinkovaná zahrádka nepůsobí pěkně ani přirozeně.   Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 183.216 (?), 20.5.2014 9:41

Dobrý den myslel jsem, cypřišek lawsonův  columnaris, brslen fortunův, hortenzie velkolistá, vajgélie květnatá, zlatice, smrček picea pungens, magnolii jsem vyměnil za ibišek ještě jsem koupil zakrslý šeřík na kmínku. Poradí mi zde někdo prosím, jak dál postupovat aby to působilo přirozeně a pěkně.  Děkuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Marvella - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (820) - 48.194 (?), 20.5.2014 10:13