Česnek - žluté listy



mzik - (1) - 248.15 (?) 
14.4.2009 21:03, zobrazeno: 31142x

Koncem řijna jsem namořil sadbu česneku a nasázel jsem ho. Mám hlinito-písčitou zem. Dosud česnek dobře rostl, ale nyní mu začaly žloutnout konce listů. Pěstuji ho letos poprvé a nevím co stím dělat?

česnek - žluté listy
česnek - žluté listy
česnek-žluté listy
česnek-žluté listy
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
tatnda - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1196) - 164.136 (?), 14.4.2009 21:24

to může být i nadměrným vlhkem, jak vidno z fota

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 55.26 (?), 25.4.2009 23:22

Milošku, přiznám se, že Tondovi závidím jeho zrak. Já jsem na fotkách nějaké mokro nezpozorovala. Nejsem odborník na česnek, ale spíš bych tipla, že mu bude něco scházet.Našla jsem, že žloutnutí listů je houbová choroba. Ale u namořené sadby by se snad projevit neměla. Čort znájet. Tak dál. Další rada od pana ing. Jana Kozáka - málo dusíku, přihnojit ledkem vápenatým nebo listovým hnojivem. Tak ať něco z toho pomůže!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Skalovi.pisek - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (336) - 161.138 (?), 30.4.2009 23:49