Jarní střih broskvoni



Stránky: 1,  2,  3,  4   
Romcakr - (13) - 94.16 (?) 
12.3.2018 6:47, zobrazeno: 22996x
Milí zahrádkáři, prosím poradi mi někdo jak mám ostříhat. Už vím, ze mam čekat po odkvětu.. Ale moc prosím o radu kde co strihnout.. Jsem naprostý laik, snad se časem naučím... Druhý rok jsme měli krásnou úrodu, broskve nádherné, loni vše pomrzlo... Moc děkuji
Broskev
Broskev
Broskev 2
Broskev 2
Nektarinka
Nektarinka
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 223.242 (?), 12.3.2018 8:17

Když vše loni pomrzlo, proč jste všechny letorosty nezkrátili na 2-4 očka?

Nyní máte stromek zababčelý a budete muset obětovat letošní úrodu na oltář za záchranu stromku.

SfK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Mimmo - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2261) - 17.10 (?), 12.3.2018 8:36
Tak zle to zas nebude. Cast vyhonu se muze ponechat na plozeni. Ale musite se rozhodnout jaky tvar z toho chcete vystrihat. Kotel nebo vreteno. Zatim je to jen beztvara hmota.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Romcakr - (13) - 149.118 (?), 12.3.2018 9:10
Chtěla bych kotlovitou korunu, pomůžete mi prosím které větve odstranit.. Moc děkuji
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 223.242 (?), 12.3.2018 9:11

Koukal jsem na lokalitu = jsou příliš okrajová oblast, takže z letošní úrody nebude nic (nepočítaje 2-3 plody pro ochutnávku). Druhou cestou je nechat stromek plodit a zároveň nasázet nyní stromky náhradní za tyto odsouzené k zahynutí přeplozením.

SfK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Romcakr - (13) - 149.118 (?), 12.3.2018 9:16
Jej až tak.. Vy mě strašite...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci