Převislé pelargonie - stihnou ještě vyrůst a kvést?



Stránky: 1,  2   
Mirušák - (8) - 159.195 (?) 
3.5.2016 11:20, zobrazeno: 12582x

Ahoj,

letos poprvé jsem si zasadila převislé pelargonie. jsem v tomto ohledu začátečník. Chtěla jsem se vás zeptat na váš názor, jestli si myslíte, že mi stihnou ještě hezky vyrůst a kvést. Koupila jsem si několik plátíček pelargonií 24.4., 2 pláty z Kauflandu, ty byly hezky prokořeněné a i docela rozrostlé (alespoň podlle mně smiley) a další 2 pláty jsem dodatečně koupila v Hornbachu. Ty byly ale po vybalení z tch květináčků pěkné chcípáčky skoro bez kořenů a trochu se mi i polámaly v ruce, když jsem je vytahovala, asi byly i slabé a já se pořádně nepodívala sad no ale i přesto jsem se rozhodla dát jim šanci, možná i z vlastní lenosti znovu objíždět obchody cheeky ještě ten den jsem je zasasdila do truhlíků a pozaštipovala. Všude jsem na netu četla že je to potřeba, aby hezky zesílily a hodně se rozrostly a tím pádem i pořádně kvetly. Ty chcípáčky jsem tedy zaštípla pořádně (doufám tedy, že ne víc než bylo potřeba nebo že jsem to zkrátka nějak nepřehnala,  ale šude píšou, že se není čeho bát, že čím víc, tím líp... tak doufám, že se vzpamatují). zatím se pomalu trochu rozrůstají, ale připadá mi to, že spíše ty rozrostlejší než ti chudáčci, ti nějak stagnují v tvorbě nových výhonků.

Naštěstí jsem je dala všechny do chodby a ne hned aktivně ven i když mně to lákalo, se už pochlubit všem sousedům s osázenými okny. Ještěžě jsem své začátečnické natěšení zkrotila, protože hned druhý den začlo v noci mrznout a přes den bylo pěkně zima a trvalo to vlastně až do konce minulého týdne a až teď se začalo dělat teprve hezky.