zásilková zahradnictví



host - 248.9 (?)
25.10.2014 23:37

Ten odstavec textu jim tam zůstal z jarního katalogu ;-))

Teď na podzim jsem si také objednávala nějaké narcisy a pár tulipánů, přišly krásné cibule...           Lída

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  21,  22,  23,  24,  25  >   
      
host - 106.98 (?), 26.7.2009 10:13

Bohužel mi nezbývá nic jiného, než se přidat k negativnímu hodnocení. Objednala jsem si u nich thuje smaragd za cenu 19,-Kč, okrasné trávy, zakrslý smrček a hnojivo. Na dodáku uvedená cena za thuje 29,-Kč/ks, trávy nikde, hnojivo za 69,- Kč v malém pytlíčku, jedině smrček odpovídal. Když jsem se snažila dovolat na číslo, uvedené na dodacím listě, zvedla to paní, která řekla, že to je soukromé číslo a že se jí už několikrát stalo, že jí volají lidé se stížnostmi na zahradnictví, se kterým nemá nic společného. Zavolala jsem tedy na pevnou linku, to zvedla paní, docela rázná, která se mi snažila vysvětlit, že do počtu 100ks jsou thuje po 29,- nad 100ks jsou po 19,- a že mám pořádně číst. Vysvětlila jsem jí, že to nikde na stránkách nemají a že i potvrzení objednávky mi přišlo s 19,- Kč. Načež odpověděla, že jsem si měla zavolat a určitě by mi to pan Konvička vysvětlil. Takže mám vytisklé veškeré jejich důležité stránky, potvrzenou objednávku a napsaný dopis pro Českou obchodní inspekci. Vyloženě klamou spotřebitele. Bohužel jsem si tyhle reference mohla najít dřív. Tenhle nákup je pro mě taky ponaučením. Hezkou neděli všem. Iveta.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 153.126 (?), 27.7.2009 20:41

Také jsem se obrátila na ČOI, Konvičkovi spadají pod Ostravu. Už by bylo nejlepší, kdyby jim zahradnictví zavřeli, protože stížností je hodně, ale jen někdo si stěžuje oficielně. Zuzana

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5576) - 155.12 (?), 6.9.2009 14:58
Co nejvíce zákazníků by si mělo objednat co nejvíce zboží a nepřevzít jej. Možná by se poučili.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 248.9 (?), 25.10.2014 23:03

Ano, zasílají z podzimního katalogu (je ke stažení na jejich stránkách), objednávky z konce října vyřizují i v listopadu.         Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Dana22 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (325) - 157.25 (?), 25.10.2014 23:12

Mockrát děkuji. Asi mají na stránkách chybu, když píší jen o jarních měsících. Ráda bych (mimo jiné) zkusila vánoční narcisky, které mají v nabídce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 248.9 (?), 25.10.2014 23:37

Ten odstavec textu jim tam zůstal z jarního katalogu ;-))

Teď na podzim jsem si také objednávala nějaké narcisy a pár tulipánů, přišly krásné cibule...           Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 216.102 (?), 21.8.2009 6:27
Dobrý den.Taky jsem si chtěla objednat od Konvičků, ale po přečtení Vaših příspěvků jsem si to rozmyslela. Kamarádka mi doporučila nové zahradnictví kam chodí nakupovat. Jsem spokojená, kytky co jsem si objednala, do týdne přišly v pořádku. Mají velký výběr skalniček. Já můžu doporučit Palete garden.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Dana22 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (325) - 157.25 (?), 6.11.2014 19:21

Velmi chválím zahradnictví Dendromeda, velký výběr trvalek, skalniček,  dorazily pěkné silné rostlinky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 250.253 (?), 21.9.2009 22:46

Chci také varovat před těmito lidmi. Rostliny dodané ve slepených krabicích od banánů, navíc bez květináčů, jen v igelitových pytlících, které se používají v supermarketu na rohlíky.Rostliny byly utěsněné PET lahvemi a igelitovými pytly od rašeliny ,byly značně povadlé a měly potrhané listy.Zásilka šla poštou 5 dní (do Čech). Obchodní balík by asi stál víc i když poštovné a balné si účtují 329 Kč.Objednal jsem si 7 ks lisnáčů, z toho 2 ks nedodali, ale u dvou dodaných zvýšili cenu o 230,- Kč. Dobírka byla o 32,- Kč vyšší, než objednávka.Cenová hladina bylo zhruba dodržena a zákazník (tedy já) nabyl dojmu, že třeba zdražili balné. Po urgenci u p. Konvičkové, proč je tomu tak, se mi dostalo ujištění, že se na to podívá a obratem zavolá. Jistě uhádnete, že nezavolala. Mohu doporučit Krulichovi, Sieberz s.r.o.Nižší cena se nám nakonec může vymstít. Pavel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 143.205 (?), 22.9.2009 6:32

Rostlinám je jedno jestli jsou v pytlíku nebo v květináči, ten jste si přeci neobjednal a také jej nezaplatil.  Každý, kdo si stěžuje , by si měl sám zkusit podobný druh obživy.  Nejsem Krulichová

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  21,  22,  23,  24,  25  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Podklad dlažby na terasu22.4.2024
Výběr hliníkové pergoly od A do Z22.4.2024
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika