Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Nechcel som túto tému resuscitovať, ale keď už to dr.Vysloužil otvoril... Pred 2 dňami som dostal katalóg Starkla Jar 2017. Sortiment je naozaj bohatý, všetka česť, teda čo sa týka kvetín a okrasných rastlín. S ovocím je to poslabšie, ale to by mi až tak neprekážalo. Niektoré veci ale naozaj ťažko pochopiť. Podpníky nie sú uvedené nikde. Farebná úprava fotiek je miestami komicky prestrelená (foto 1), popisy odrôd reklamno - infantilné. O šárke pri Domácej slivke ani slovo. Pri ázijskej hruške uvedené že je to Nashi, odroda ani náhodou (foto 2). Ceny niektorých produktov ťažko nejako rozumne komentovať (foto 3 - a to je tam ešte aj drahšia jabloň). Napriek tomu si myslím, že pre istú časť zákazníkov je takáto forma predaja vítaná a radi ju využijú. Len by to chcelo v mnohých smeroch zvýšiť úroveň, napokon aj tie texty sa rok čo rok opakujú. Ale aby som len nekritizoval - pred rokmi som cez Starkla získal svoj prvý strom tomelu, pred rokom zasa hrušku Abate Fetel ktorú som nijakovsky nevedel inak zohnať. A musím pre objektívnosť dodať, že poslali kvalitný stromček. Business must go on!😃. IH