Založení jezírka pro rybičky



PeterSida - (2) - 25.76 (?) 
25.7.2014 13:52, zobrazeno: 5620x

Dobrý den

Jsem amatér co se týče jezírkaření a proto žádám o rady se založením jezírka.

Chtěl bych chovat převážně pro plotice, karasy a jiné plevelné ryby z českých rybníků.

Jako samotné jezírko mám "škopek" o objemu cca 3 m3 ze svařeného nerez plechu s tloušťkou stěn 2,5 mm a o výšce 70 cm.

Co se sluníčka týče, svítí mi na místo asi dvě hodiny ráno z východu a tři večer od západu.

Filtraci bych si chtěl postavit sám, nenašel jsem žádné tabulky, podle kterých dohledat potřebné kapacity: čerpadlo (průtok množství vody), vzduchování a objem filtru, který bych asi stavěl na základě návodu od Markon Herona.

Co se rostlin týče, mám jeden leknín nespecifikovaného druhu, kvete růžovo-bíle. Mám dokoupit víc rostlin? Žádné bahenní druhy bych nepořizoval, protože je jezírko tvarem válec, tudíž nemá šikmé břehy.

Měl bych jezírko zakopávat zároveň, nebo nechat cca 10 cm nad terénem? Čím vyložit jámu? Stačí jen vykopat díru a vložit nádobu, nebo musím podložit pískem a nějakou tepelnou izolací?

Pro napouštění vody použiji vodu ze studny a průběžně bude dotékat voda z okapu, která by měla odtékat přepadem.

Předem díky za případné rady.

Petr

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 30.50 (?), 25.7.2014 14:28

Postačí přečíst tuto diskusi, zde najdete odpověď na všechny Vaše otázky.

Zdeněk

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 126.122 (?), 25.7.2014 18:42

Přesně tak. Všechny vaše otázky jsou v tomto fóru detailně rozpitvané. Jen hledat. Já jsem strávil celou zimu pročítáním zainteresovaných fór a našel odpovědi na všechno...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 25.76 (?), 25.7.2014 20:02