Rostlinka do jezírka



host - 160.145 (?) 
31.5.2015 19:13, zobrazeno: 6498x

Dobrý den, do našeho menšího jezírka jsem koupila tuto rostlinku v zahradnictví. Jelikož jsem začátečník a rostlinka neměla žádný popisek, tak nevím, co to vlastně je... Poznáte to prosím někdo? Kvete? Hledala jsem na internetu ale žádná se mi nezdá být stejná, abych dokázala určit, co jsem vlastně koupila. Děkuji za odpověď.

Rostlinka
Rostlinka
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 67.240 (?), 31.5.2015 19:16

Vachta trojlistá?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 53.117 (?), 31.5.2015 20:25

Stopro vachta

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 160.145 (?), 31.5.2015 21:42

Děkuji za odpovědi, asi to bude ona..tak snad poroste...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 10.60 (?), 31.5.2015 21:58

v prirode dost vzacna mozno aj chranena, ale mne v jazierku rastie velmi dobre. Dokonca sa mi rozmnozila. Asi zo semien, ktore uz pomaly dozrievaju. Kvety ma skoro na jar (uz davno odkvitla).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 17.210 (?), 21.1.2016 18:45

Chcem nieco vymysliet, ako vyriesit hnojenie lekien a pritom minimalizovat zamorenie vody zivinami z hnojiva. Skusal som rohovinu, kompost. Boli prikryte pieskom, ktory by mal izolovat tieto ziviny. Navrch som dal aj trosku bentonitu, v druhom roku uz bentonit nie. Meratelne hodnoty amoniaku sice neboli, ale mam podozrenie ze nemeratelne organicke latky vznikali rozkladom - najma kompostu. Akoby ich uvolnovalo hnitie v substrate a bublinami sa dostavali ziviny von. Teraz chcem skusit hnojiva z ktorych su pomaly uvolnovane ziviny, typu osmocote, zahrabat v piesku. Mate s tym skusenosti? Rastliny ked tie gulicky korenmi objavia, mali by ich obrast korenmi a nemalo by sa to dostat von a svinit vodu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci