Blednoucí koi



Stránky: 1,  2   
host - 6.36 (?) 
12.5.2015 7:34, zobrazeno: 10977x

Zdravím všechny. prosím o radu. jsem začátečníkem v chovu jezírkových ryb. asi před měsícem mi začal pomalu ale jistě blednout jeden koi. byl krásně oranžový ogon a nyní je z něho jen vybledlé torzo. barva je velmi proměnlivá, nevypadá to jako vředy ani snad žádní parazité, má různě zbarvené skvrny nejčastěji mléčné. občas je u něj vidět dlouhý mléčný výkal co nechce odpadnout, když jsem jeden takový odlovil byl na tolik pevný, že šel jen obtížně roztrhnout.na fólii je vidět zase spousta bílého měkkého trusu.koi je stále velmi vitální, velmi dobře přijímá potravu, nemá stažené ploutva ani nelapá po dechu.žádná nemoc z literatury mi na to jakoby nepasuje... snad smíšená infekce nebo střevní bičíkovci by snad podle symptomu???ani otírat se o něco jsem ho neviděl. nevěděl by někdo?

 děkuji za reakce.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?), 12.5.2015 7:42

a čím krmíte?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 6.36 (?), 12.5.2015 7:49

krmim sera koi royal, sera pond color stick, vitakraft universal, a od jara přidávám rybafit od vodnáře.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Ligor - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (66) - 25.177 (?), 12.5.2015 8:54

jak dlouho toho Koi máte? je nově koupený nebo už letitý obyvatel? Chtělo by to dodávat i trochu vitamínů. Na krmivo od Sera bych se vybodnul, je to akorát drahý šmejd.
Dále jedná se o Koi Japonského nebo Českého původu? Koi z japonska občas vyblednou, je to způsobeno jiným složením vody a dalšími faktory, které se musí upravit pokuď chcete barvu zpět.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 6.36 (?), 12.5.2015 11:32