Rheingold? Oulinská? Kterou?



Stránky: 1,  2   
host - 245.17 (?) 
14.8.2013 13:57, zobrazeno: 16811x

Krásný den,

chtěla bych vysadit nějaké ryngle- žluté. Jako malá jsem je jedla u babičky a byly šťavnaté a slaďoučké. Bohužel odrůdu už nezjistím. Jsem pěstitel začátečník. Koupili jsme celkem velkou zahradu ale jsou na ní jabloně, dva obrovské ořechy a třešeň. Uvažuji i onějaké hrušce, strom ryngle by neměl být tedy moc velký a plody chci jen k jídlu. Poradíte??? Děkuji!!

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
rosti&slavik - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1017) - 88.38 (?), 14.8.2013 14:29

O německém Rheingoldu jsem četl, že méně roste, ma velmi slabý růst, což vidím jako výhodu pro ty, kteří chtějí z různých důvodů menší strom.Kdybych měl možnost tak bych si tu slívu pořídil.Velmi ranně vstupuje do plodnosti, a tato je velká.Plody dozrávají na konci srpna, až do poloviny září.Plody dosahují hmotnosti 56.9 g.Je tolerantní k vírové šarce.Když mám možnost volby, volím švestku, slivoň oproti renglotám, ale někdo to může mít jinak.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 245.17 (?), 14.8.2013 20:08

Děkuji!! Taky se k ní přikláním ale zatím jsem nenašla prodejce této odrůdy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 0.146 (?), 14.8.2013 21:09

dobrý den trochu odbočím mohu doporučit tipalu žlutý oválný žlutý špendlík sladký a je to dříč

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 245.17 (?), 14.8.2013 21:48

Děkuji za doporučení, taky jsem se na něj dívala ale nedoporučuje se do oblastí s pozdními jarními mrazíky. A my bydlíme na ostravsku. Tak nevím nevím :o))

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 0.146 (?), 14.8.2013 21:57