Kde sehnat ovocné stromky?



Stránky: 1,  2   
host - 175.102 (?) 
20.5.2014 18:29, zobrazeno: 7755x

Dobrý den. Jsem majitelem nové zahrádky a rád bych si vysázel nějaké nové ovocné stromky. Jde je levně sehnat? Případně, pokud se mi líbí úroda mého souseda, dá se větvička uříznout a zasadit, jde to nějak? Díky. Adam

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 178.235 (?), 20.5.2014 20:54

Adame, musíte uvest alespoň kraj, ve kterém máte novou zahrádku.Jinak Vám neporadíme.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 105.81 (?), 23.5.2014 17:18

Jsem samozřejmě laik, to bylo poznat i podle příspěvku.-) Rád bych takové ovoce, které bude chutné za čerstva a bude mít velkou úrodu a zároveň se bude moci dále zpracovat, kompoty... O pálení apod. nestojím :) Jsem z Prahy - Západ, kde bych mohl takovou ovocnou školku najít?

Po jaké doby, od vysazení, je možné sklízet úrodu?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 248.131 (?), 23.5.2014 17:49

Doba sklízení úrody od vysazení záleží na tom, jak velké stromky chcete pěstovat, jestli zákrsky, čtvrtkmeny nebo polokmeny (případně vysokokmeny). Nižší začínají plodit tak třetím rokem, vyšší později, ale zase mají delší životnost. Pod zákrskem nemůžete nic pěstovat, musí mít holou půdu (protože má povrchové kořeny),pod čtvrtkmenem to již lze. Velikost úrody nejvíce záleží na ošetřování stromku (výsadba, řez, hnojení ap.). Ovocných školek je hodně, podívejte se na netu.               Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 105.81 (?), 23.5.2014 18:00

Takže pokud chci mít pod stromkem okrasný trávník, tak jaké typy ovocných stromků mám volit?

Existuje nějaké literatura pro začínající zahrádkáře? Díky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 248.131 (?), 23.5.2014 18:19