Rhea nebo Kiš Miš Lučistij



Stránky: 1,  2   
host - 226.90 (?) 
24.4.2010 20:50, zobrazeno: 9503x

Zdravím, jsem laik a chtěl bych se tedy zeptat jakou odrůdu si mám koupit. Jedná se o bezsemennou révu růžové barvy. Chtěl bych jej pnout po pergole (pokud je to tedy možné)? Pergola je na slunném bezvětrném prostředí. A ještě jsem se chtěl zeptat jaký druh si tedy vybrat, jestli Rheu a nebo Kiš miš lučistij? Jak zvládají mráz a houby? Děkuji

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 215.11 (?), 25.4.2010 8:21

Pokud chcete právě tyto odrůdy, tak bych zvolil obě, protože Rhea dozrává později. Na pergolu se dva keře určitě vejdou. Odolnost vůči chorobám a mrazu bude u Rhey pravděpodobně vyšší, ale obě jsou odrůdy V. vinifera. Rheu jsem měl venku, nyní stěhuji do skleníku (nedozrávala u mne uspokojivě). Chuťově chybu neuděláte ani u jedné odrůdy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 226.90 (?), 25.4.2010 20:36
Děkuji za radu zkusíme a uvidíme, máme místo kde svítí celý den slunce a je za větrem tak by se mělo révě dařit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 228.128 (?), 26.4.2010 10:43
Ještě jsem se Vás chtěl zeptat jakou máte zkušenost ohledně odolnosti vůči plísním a mrazu? Děkuji
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 215.11 (?), 26.4.2010 13:13

Kišmiš u mě ještě neplodil (slabá sazenice), letos jsem musel znovu seříznout kmínek. Nebyl napaden, ale tady nemohu odolnost zatím posoudit, podle mých zkušeností má totiž sazenice před nástupem do plodnosti podstatně vyšší odolnost vůči houbovým chorobám. Tady by věděl víc Bred-ik, kterému již Kišmiš plodil.