Co je to za odrůdu?



Stránky: 1,  2,  3,  4   
host - 249.134 (?) 
13.5.2012 18:36, zobrazeno: 25477x

Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat Vás odborníku. Jestli by jste mi neporadily. Dostala jsem nejaky typ vinne revy, ktery jsem zacala od lonskeho roku pestovat. Akorat majitel mi jaksi zapomel rici co je to za odrudu. Porad nad tim premyslim a nejak nedokazu to odhadnout... Nevite Vy?... Diky za odpoved

réva vinná
réva vinná
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 220.182 (?), 13.5.2012 23:28

A nešlo by kontaktovat toho původního majitele? Jinak v tom nikdy nebudete mít stoprocentní jistotu.           Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
JJM - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (65) - 239.104 (?), 4.6.2012 21:20

Nechci zakladat nove vlakno.Poznate někdo tuto odrudu foceno 21.8.ještě nebyla zralá, nafoceno v opuštěne zahradě.Dobře koření bujně roste.

Reva v koruně stromu
Reva v koruně stromu

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
zyjan - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (512) - 151.93 (?), 6.6.2012 18:32

Pokud by v srpnu byla zralá (možná nebyla zralá jenom proto, že na to nebyl dobrý rok, že ho máte mezi stromy nebo na severní straně), řekl bych, že by to mohl být Augustovskij. Rané žluté muškátové víno. - Odpovídá tomu třapina i vzhled listů.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 239.104 (?), 7.6.2012 18:35

Díky za reakci ještě bych dodal, že je zajímavé svou mrazuodolností bez známek poškození klidně vydržela mráz -26 v volnem prostoru.neroste u budovy.Ale trpí houbovyma chorobama.Je to okrajová oblast pěstování revy Severní Morava.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
zyjan - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (512) - 151.93 (?), 7.6.2012 21:12

Augustovskij houbovýma chorobama obvykle netrpí. Takže to může být úplně jiná odrůda...