Jak začít?



host - 81.122 (?) 
15.3.2014 12:04, zobrazeno: 5418x

Zdravím, mohl by někdo prosím poradit? Můj sen je mít mini zahrádku kde by byla tráva, nějaká ta okrasná rostlinka a možná i nějkaké to rajčátko, jahody... Místo toho mám prostor přibližně 10x5 metrů s totálně udusanou ošklivou zeminou, nerovný povrch. Teď už vypadá krásně proti tomu co byla když jsme se přistěhovali, předtím to byla skládka odpadků :(Přikládám foto. Mohl by někdo poradit, co s tím? Začít to přerývat? Nebo tam navíst novou hlínu? Jsem totální laik, zahrádku jsem naposled vciděla u svého dědečka když mi bylo 9 let :) Děkujii


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
KUKY - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4458) - 38.136 (?), 15.3.2014 13:16

Pod stromy bude dost sucho. S tím je třeba počítat. Hlínu bych nenavážel, jen prokypřit a srovnat povrch.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Zahradník - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (509) - 96.1 (?), 15.3.2014 20:27

Dobrý den, z fotky to vypadá na použitelnou zeminu, ovšem obrázek může zkreslovat. Trávník potřebuje ke svému růstu minimálně 10 cm lepší země, v případě menší tloušťky ho lze také založit, ale už to bude vyžadovat zvýšenou péči. Na takto malé ploše bych nejdříve zkusil založit trávník a čekat, co udělá. Na 50m2 bude stačit přibližně 1,5 - 2 kg osiva (1 kg stojí podle druhu, výrobce a velikosti balení od 80 do 200 kč). Jabloň zkousne i horší zeminu, co se týče rajčat a jahod, tady by to chtělo nějaké zlepšení půdy, rostlinky se Vám za to odvděčí. Pžeji hodně úspěchů. L.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
jarekm - (35) - 72.168 (?), 24.3.2014 20:47