Příspěvky uživatele - 176.71

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Rozmnožování ruží, 6.8.2009
To jste teda mooooc šikovnej!  Úžasné!!! A do rozštěpu... o tom ještě nevím nic asi.  Já včera poprvé v životě naočkvala do T řezů 5 oček ..., ale nevzdám to!
Černanie rajčiat, 3.8.2009
Dobrý večer, Danielo, já tak letos přišla o 40 keřů rajčat. Včas jsem odstranila listy a napadené plody a zdá se, že pár plodů sklidím, otázka je, jestli je konzumace takových rajčat zdravá. Nejsem žádný odborník, ale určitě je to plíseň vzniklá... celý příspěvek >
Podnože pro růže, 2.8.2009
Dobrý den, Pavlíno, tak jak to šlo s očkováním? Máte nějaký úspěch? Já už to celkem nastudovala a zdá se to být snadné , praxe bude určitě jiná.....D
Růže do předzahrádky, 28.7.2009
Vážená paní Lili, Vaše žákyně má dotaz k růži Pretty Girl (M) :-), na http://helpmefind.com/plant/pl.php?n=42097 ji uvádějí jako bílou... v Hradci se určitě nespletli... ani Vy. D
Historicke ruze, 27.7.2009
Dobrý večer, paní Lenko, tak za tenhle nápad moc děkuji!!! Dokonce vím, kde rostou vrby . Moc hezké řešení. D.
Historicke ruze, 26.7.2009
Děkuju, Evo, to by mně a hlavně pejskům taky úplně stačilo. Jen jsem myslela, že pletivo musí být občas podpořeno tyčí a možná stačí zapustit do země a je to! (?). Dobrý nápad. Jste šikovná, fota Vám jdou dobře, MMe Issac P. je nádherná, zase... celý příspěvek >
Sadové růže, 25.7.2009
"Generál Štefánik"  případně i "Parník Liptov" kdo pěstujete, napište, prosím, zkušenosti!  Děkuji
Historicke ruze, 25.7.2009