Příspěvky uživatele - 248.15

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Rybíz a maliny, 9.9.2016
Černé pořiďte dvě odrůdy (vzájemné opylení), jinak budete mít málo plodů.  Lída
Copak té třešni je?, 8.9.2016
Nikde jsem ho na netu k prodeji u nás nenašla  , také by mne to zajímalo, Syllit jsem používala.           Lída
Botulotox, 8.9.2016
S botulotoxinem zkušenost nemám, ale maso (nebo houbová smaženice) se má zavařovat 2x po sobě s pauzou 24 hodin.           Lída
Podpnik do suchej piescitej pody, 8.9.2016
U mne nejlépe rostou na M7 (písčitá zem).              Lída           
Nemoc třešní a dalších stromů? Jsem začátečník, 7.9.2016
Nepřipadá mi, že by jim něco bylo (až na tu broskev, ta dožívá - ale při podepření klidně ještě může několik roků plodit, než začne plodit nová). Suché větve jsou normální jev, jak strom stárne. Jen je asi neměl kdo odstranit. Šeřík stačí po odkvětu... celý příspěvek >
Prosím o identifikaci, 6.9.2016
Ano, je to Dieffenbachia, pozor, je dost jedovatá.           Lída
Prosím o identifikaci, 6.9.2016
Tigridia pavonia, má hlízy (nebo cibule?), na zimu vyndat, zjara nasadit.          Lída
Přistínění hortenzie, 6.9.2016
Můžete tam k nim zkusit nasadit třeba nějakou vyšší travinu, která by tu hortenzii přistínila trochu i z druhé strany (jakože by azalka a travina utvořily takový zastíněný kout), vzhledově by to mohlo jít...   Lída
Identifikace, 5.9.2016
Mně to připomíná lagenárii (=jedlá), ale znám ji jen z obrázků, jestli může mít i štětiny, nevím.           Lída
Prosím o identifikaci rostliny, 5.9.2016