Příspěvky uživatele - pavlina..

Vhodný substrát pro million bells a pro bylinky, 6.5.2016
Dobrý den, prosila bych o doporučení vhodného substrátu - přímo prosím o doporučení konkrétního výrobku pro million bells a nějaké bylinky, případně i borůvky a jahody, vše pěstované v truhlících na balkoně. Jsem začátečník a v obrovské... celý příspěvek >
Patří do samozavlažovacího truhlíku drenáž?, 1.5.2015
Dobrý den, jako začátečník se ptám - patří do zahradnického truhlíku drenáž? - chci zasazovat jak bylinky, jahody tak i milion bells. V zahradnickém centru mi bylo řečeno, že netřeba, nicméně známá tvrdí, že je to nutné, prosím o radu. Děkuji... celý příspěvek >
Samozavlažovací truhlíky Floria Siesta, 27.4.2015
Dobrý den, dnes jsem narazila na samozavlažovací truhlíky Floria Siesta, pro sebe na muškáty mám již vybrané od Lebiše, ale na podlahu bych potřebovala nějaké vyšší na bylinky, nemáte někdo zkušenosti?  Ještě bych se ráda zeptala na... celý příspěvek >
Naprostý začátečník - co pěstovat?, 27.4.2015
Ještě další důležitý dotaz, jak je to s deštěm? Logicky by déšt květinám vadit neměl, že? (jak říkám jsem naprosto bez zkušeností), ale na druhou stranu balkonu prší...
Naprostý začátečník - co pěstovat?, 27.4.2015
Muškáty a petúnie bych dala na stranu, kde svítí sluníčko (vyčetla jsem z diskuzí, že slunce jim svědčí) na tu stranu, která je zastíněná bych dala mátu a asi netykavky? Milion bells byste dali spíše na slunce nebo také spíše do stínu? 
Naprostý začátečník - co pěstovat?, 27.4.2015
Děkuji, my máme v Jihlavě zahradnických center jenom pár a když jsem konzultovala i pěstování bylinek, tak to bylo bohužel s naprostou neochotou. O velkých centrech jako je Baumax apod. ani nemluvím, navíc v jednom tom centru to byl samý brigádník,... celý příspěvek >
Naprostý začátečník - co pěstovat?, 27.4.2015