Příspěvky uživatele - zdenek2

Opylování slivoně Nabolja, 21.11.2014
Děkuji postřik vyzkouším, že by to bylo Pilatkou-druhá švestka stanley je perfektní
Třešeň Kordia opylování, 18.11.2014
Píšete v okruhu 1000 metrů to je překlep nebo pravda? Přes třešně jsem laik, teď jsem zasadil první Kordiu a výše se ptám zda bude stačit vedle stojící višeň Fanal nebo 35-40 metrů daleko sousedova letní třešeň,už mi pán odpověděl, že stačí-napište o... celý příspěvek >
Rouby - termín odběru, 18.11.2014
Teď i po vánocích uříznuté rouby v lednici uschnou-to je moje zkušenost, já roubuju začátkem dubna dle mízy a rouby řežu dle počasí začátkem března a dám je za boudou do písku a funguje to.
Ochrana mladých jabloní nátěrem proti okusu zajíců, 18.11.2014
Dobrý den, máte prosím někdo zkušenost s nátěrem mladých jabloní proti okusu zajíců? Předělal jsem plot ale pro jistotu stromky na zimu ještě natírám přípravkem proti okusu ale nevím zda to je bezpečný a funguje to. Máte s tím někdo zkušenost? Díky... celý příspěvek >
Opylování slivoně Nabolja, 18.11.2014
Stříkám jen běžný jarní postřik ale tato Nabolja má tisíc květů a pak dvacet plodů neopylovaný, ta švestka Stanley co je 30 m od ní ta rodí super.Ještě může být problém, že jsem poslední v řadě u akátového lesa a včelám se tam nechce-zkusím na jaře... celý příspěvek >
Máte někdo zkušenost s nátěrem stromků proti okusu zajíců?, 18.11.2014
Je to asi 4 roky co tady na jižní Moravě jsem měl na zahradě skoro metr sněhu a obalené kmínky u zákrsků byly pod sněhem a korunky mladých jabloní měli zajíci jak na talíři-naštěstí do 2 let uřezané vršky znovu obrazily.Předělal jsem celý 100 metrový... celý příspěvek >
Nevíte, kde narazit na Moravě na mišpule?, 17.11.2014
A ještě odpovídám jak drží mišpule na stromě. Mišpule drží jako přivařená a proto se doporučuje sklizeňˇaž přejde mrazem, tak to dělám já a někde jsem četl že je dávají taky do mrazáku a že vydrží na stromě i v zimě-někdo je má moc rád