Příspěvky uživatele - 5.49

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Nahořklé maso z nové udírny, 21.11.2008
Kupte těsnící šňůru na kamna a bude to v pohodě. Guma sice může vydržet i teplotu hodně přes 200 ale jak jsem již jednou podotýkal... kouř je nesmírně agresivní a teplota od ohně je naprosto jiná než když na tu gumu působí horká pára. Klidně může... celý příspěvek >
I toto je Mountfield, 22.7.2008
Ještě něco k bazénu. Na jaře jsem si nechal odborníky z Mounfieldu připravit bazén na sezonu. Přijeli dva technici a dali se do práce. Jeden se posadil na lavičku a začal kouřit, druhý měl dlouhý tel. hovor. Po nějakém čase mi začali stahovat... celý příspěvek >
jake jsou samozavlazovaci truhliky?, 21.5.2008
Jo jo, jste strašně šikovnej, vypadá to moc dobře, výborně vymyšlené, jak jednoduché, tak vlastně geniální, stejně jako autor tohoto vynálezu. Za všechny čtenáře díky a myslím to křišťálově upřímně.
Rajčata, 21.5.2008
Otvory na odvod vody potřebuje každá rostlina nejen rajče, neboť by jim při přelití zahnívaly kořeny. Velikost nádoby se řídí podle toho jaká rajčata budete pěstovat, tyčková potřebují větší nádobu oproti balkonovým drobným rajčátkům, která se mohou... celý příspěvek >
TK, TZ, MT, Holder, 3.4.2008
Nemáte fotku, nebo nějaký nákres vašeho navijáčku?Když vypnete diferenciály na obou nápravách, jde pak po zařazení rychlosti měnit pákou reversu směr otáčení náhonu?Děkuji J.J.
Re: Jak se zbavit starých ořešáků, 25.11.2007
Dobrý den, jak se mám zbavit ořechu bez kácení. Nejlepší by byla nějaká chemie... ale jaká? Poradí mi někdo??
Zahradní traktor, 1.6.2007