Příspěvky uživatele - 25.2

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Élektrická řetězová pila, 13.6.2021
Mimochodem, v poslední době jsem od elektrické zahradní techniky přešel k pohodlnější aku technice. A s akupilkou dokáži přeříznout v pohodě i trámek 20 cm v průměru. motor je 40V 4 Ah. Je to samozřejmně nářadí pro nás důchodce jež si ještě i ve svém... celý příspěvek >
Élektrická řetězová pila, 13.6.2021
Motorové jištění u zahradní techniky nemá velký vliv.! U zahradní techniky není nikdy dosahováno proudového nárazů jako je tomu u asynchronních motorů čerpadel a cirkulárek. Jedna z rad mne napadá - nechat pilu naprázdno rozeběhnout do plných otáček... celý příspěvek >
Hecht 927, levná jednoručka, 16.4.2020
Ano, jsem s ní spokojen, používám ji také v sadu. Proti klasické motorovce je ideálnějším prckem je akčnější. Rychle si na ní zvyknete, sad mám na polokmenech a M9, a ted jsem pro tuto činnost přišel na chut vyvětvovacím pilám, kde nepotřebuji... celý příspěvek >
Postřik proti plevelu, 9.6.2018
Nu je to na každém, plísen v současnosti může být na plochách zavlažovaných postřikem, na jiných včetně podmoku asi jen vyjímečně.  Je otázkou, proč stříkat a ochranovat porosty brambor v dnešní době počátku června, když většina zahrádkářů... celý příspěvek >
Mazivo do mechanické převodovky pojezdu sekačky, 9.6.2018
Nu servisák, k němuž jezdím s technikou, a je opravářem zemědělských strojů s praxí do roku 1990 a po servismanem zahradní techniky tak ten prý používá mazací vazelinu řady G, s přídavkem oleje. U nových a "záběhových" strojů samozřejmně vazelinu... celý příspěvek >
Uz nekde uzraly tresne?, 9.6.2018