Příspěvky uživatele - 45.2

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Benzínová sekačka Husqvarna R 152 SV, zkušenosti, 1.7.2011
Zdravim, mam sekacku R152SV taktez od jara.  Koupil jsem ji vylozene na sekani s bocnim vyhozem a mulcovani a kvuli robustni konstrukci se silnym plechem.  Sber do kose jsem dopredu zavrhl a kos jsem na sekacku nikdy ani nenasadil.  Se... celý příspěvek >
Přehnojený trávník, 18.7.2010
Nechci vám brát iluze, ale pokládal jsem dotaz na to stejné a nikdo mi nedokázal odpovědět. Stalo se mi letos to stejné. Po měsíci už jsem rezignoval že se to nějak vspamatuje.  V prvních dnech po spálení jsem trávník proléval několik dní vodou.... celý příspěvek >
Schnouci travnik, 10.7.2010
Sice nejsem odborník ale vypadá to na typické příznaky po spálení hnojivem. Na listech jsou vidět popálené místa a některé výhonky jsou zaschlé uplně a opadávají. Připadám si ted jako jedinej blb, který kdy spálil trávník. Nikde nemohu... celý příspěvek >
Schnouci travnik, 10.7.2010
Děkuji za částečné utěšení. Pravda je, že to horko tomu dobře nedělá. Zálévám každý den a to ráno a večer. Tak cca 3000L na 600m2. Víc vody bohužel z vrtu nedostanu. Nejvíc mě trápí, že se to vůbec nelepší. Spíš naopak. Místo krásného zeleného... celý příspěvek >
Schnouci travnik, 7.7.2010
Mám stejný problém jako ty. Také letošní trávník. Také fleky a jasné příznaky spálení. Ze začátku jsem použil travin a vše v pořádku. Pak jsem použil NPK a trávník je spálený. Bohužel nevím co stím. Kyždý den prolévám vodou ale bohužel se to nelepší.... celý příspěvek >
Domeček na stromě - zahradní domek pro děti, 4.7.2010