Příspěvky uživatele - 39.175

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Česnek, 27.12.2009
Nejlepší je plečka. Stačí i motyčka. Uvědomte si, že se zbytečně neříká: "Lepší jednou okopat, než dvakrát zalít."
Skladování česneku - poraďte, jsem začátečník, 27.12.2009
Česnek uchovávám v suchu a chladu panelákového sklepa na lísce asi s 2cm zbytkem stonku. Sklízím ho ještě než se úplně narovnají stonky s pacibulkovými palicemi proto, aby se nerozpadaly stroužky a nebyly narušeny jejich obalové slupky. Letos mi... celý příspěvek >
Kysané zelí, 20.12.2009
Zelí kvasím v 5l sklenici. Škoda, že se dnes asi už neseženou, jsou jen 4l. Nevím kolik zelí máte, ale já bych ho přeložil do 0,7l sklenic a část, kterou bych do 3 neděl nespotřeboval, zasterilizoval. Sklo je na rozdíl od plastů inertní materiál.... celý příspěvek >
Kvas s durancii, 17.12.2009
Host 25.96 má zcela vyčerpávající pravdu. Hezké čtení, bohužel v němčině je na    www.schnapsbrennen.at/anlagen.php
Růžičková kapusta, 17.12.2009
Také jsem míval růžičkovou kapustu dlouho do zimy. Mrazy vydržela a růžičky byly lepší a lepší. Růžičky mi však nakonec likvidovali bažanti. Ale záleží na tom, jaké přijdou mrazy.  -20 st. celsia je přece jenom kosa. Vytržené rostlinky, zabalené... celý příspěvek >
Slaný lák na zelí, 15.12.2009
Dle mé zkušenosti je přesolené. Dávám na 1kg zelí 14g soli. V některé literatuře jsem četl těch vašich 20g, ale v návodech nebo pochybných kuchařkách se dozvíte často neskutečné věci. Není nad ověřenou praxi. 14g odpovídá množství soli v zarovnané... celý příspěvek >
Zelí, 11.12.2009