Příspěvky uživatele - 169.122

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Živý plot z Bobkovišně Etny?, 14.4.2010
Včera jsem se byla zrovna podívat u sousedky, jednu na zahradě taky má a pravda je, že po letošní zimě vypadá tedy hrozně, takže už mě to zase přešlo. Ještě mě trochu zajímá tis. Nakonec tam asi necháme ten ptačí zob. Jenže po letošní zimě to všechno... celý příspěvek >
Salátové okurky ve skleníku - bílé listy?, 14.4.2010
No já tam okurky i nasela a také nasázela z kelímků a obojí vypadají stejně-bílé listy. Tak právě nevím, jestli tam je teplo nebo zima nebo sucho nebo vlhko. Letos máme skleník první rok, takže jsem totální začátečník.
Salátové okurky ve skleníku - bílé listy?, 12.4.2010
Dobrý den, vím, že je na sázení okurek ve skleníku asi ještě brzo, ale protože jich mám dost, tak už jsem tam 2 před 14 dny dala, 2 zkusila vysét přímo tam a 2 tam mám na polici v kelímku. Téměř všechny mají na listech bílé skvrny? Nevíte, čím to je?... celý příspěvek >
Živý plot z Bobkovišně Etny?, 6.4.2010
Jé děkuji, do HK brzo pojedu, tak mrknu. Hlohyni nám právě prvně zahradník doporučil, ale mamka jeden keř má a právě mě na ní vadí ty trny, kvůli dětem a kvůli stříhání. V létě to bylo nádherné, ale teď teda taky nic moc. My toho budeme mít asi 10 m,... celý příspěvek >
Živý plot z Bobkovišně "Etny"?, 6.4.2010
Loni jsme dělali zahradu. Užitkovou zahrádku chceme mít oddělenou a to živým plotem. Dali jsme tam ptačí zob. U známých jsem ptačí zob viděla po letošní zimě a nějak z toho odvázaná nejsem.Chci to změnit za něco stálezeleného. Prý se živé ploty... celý příspěvek >
Likvidace plevele ve skleníku, 3.4.2010
jo, toto může napsat jen ten, kdo nemá skleník!!
40 let stará nafta, 1.4.2010