Sazenice okurek - plíseň?



host - 184.200 (?) 
4.5.2016 12:37, zobrazeno: 4576x
Dobrý den, jsem začátečník a v letošním roce jsem se rozhodl zkusit pěstovat okurky. Mám několik sazenic, mají už několik pravých listů, ale se spodnimi listy se začalo něco dít (připojuji fotku). Nevíte, co by to mohlo být?
okurka - sazenice
okurka - sazenice
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 10.15 (?), 4.5.2016 13:41

Jak ten list vypadá ze spodu? Nemůže to být sviluška?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
salatnik - (3) - 41.11 (?), 4.5.2016 18:40

Děkuji za odpověď. Nevím, ze spodu se zdají být v pořádku, přidávám fotografii. Jinak toto se děje pouze u děložních listů a ještě jsem si všiml, že na některých listech je několik direk. Nevím, zda by to s tím mohlo souviset.





Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Jiřina7 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (883) - 142.1 (?), 4.5.2016 19:18

O plíseň se zcela jistě nejedná. Myslím si, že v bytových podmínkách se na listech ani nemůže objevit. Potřebuje určitou vzdušnou vlhkost, ovlhčení listů... Navíc se k nám dostane větrem z jihovýchodních oblastí Evropy na začátku léta. Sviluška by na parapetových záhonech mohla být. Sama jsem letos svilušku objevila na jedné nezdárně se vyvíjející roubované okurce na parapetu. Musíte se na listy podívat lupou zespodu. Při svilušce najdete pavučinku a drobné roztoče, kteří se čile pohybují.  Váš případ mi připadá spíše na popálení od sluníčka, ev. při přehnojení... Okurky vypadají zdravě, neřešila bych to.  J. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky >