Pěstování chilli papriček Habanero



Stránky: 1,  2   
host - 97.244 (?) 
11.5.2010 22:23, zobrazeno: 63447x

Dobrý den, co se týče pěstování chilli papriček, jsem naprostý začátečník a poprosím Vás o pár rad. Semínka jsem 24 hodin ponechal ve vodě, poté jsem je zasel asi po délku článku ukazováčku mé ruky hluboko do lignocelu. Teď jsem se dočetl, že papričky potřebují alespoň v této fázi více tepla, mohl bych je dát do terária ke stropu, kde je teplota poměrně vysoká (den 35°C a noc 30°C) a je tam také vysoká vlhkost vzduchu (70-80%), myslíte, že by to papričkám prospělo? Obyvatelé terária by je nerušili, terárum je rozlehlé a není žádná možnost kontaktu zvířat s rostlinami, resp. zatím kelímky se semínky. Dále jsem se chtěl zeptat, kdy by mi rostlinka mohla vykouknout na svět, jelikož nevím, zda-li jsem něco nepokazil, ačkoliv doufám, že ne. Berte můj dotaz s nadhledem, jsem začátečník, a snažím se si/rostlinám pomoci dostupnými prostředky, jako je to terárium. Jiné řešení by bylo dát je pod lampu, protože nemůžu věčně vytápět celou místnost elektřinou. Ale to už by vyžadovalo stavbu a montáž nějakého osvětlovacího tělesa. Takže prosím poraďte, pokud si rady víte. Děkuji všem.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Jandik - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (54) - 197.98 (?), 13.5.2010 15:22

Semínka vysévat koncem února nebo počátkem března. Teď nemáte moc šancí, že Vám dozrají papričky. Semínka vysít do malých květináčků a dát je do tepla. Potřebují tak 30 stupňů C. Takže třeba na parapet nad topení. V této fázi nepotřebují světlo, hlavně teplo. Doba klíčení je různá. I několik týdnů.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 97.244 (?), 13.5.2010 22:14

Díky moc, zařídím se dle toho. A papričky tedy bohužel oželím... ale snad příští rok to bude v pořádku, tedy pokud vyrostou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci